Plan een afspraak via de online agenda.

  • Home
  • FitFactor
    • Werkwijze
    • Over mij
    • InBody meetapparatuur
    • Orthomoleculaire therapie
    • Vergoedingen en tarieven
  • FitFactor voor kids
    • Lekker Pûh!!!
  • 6 weken Fit & Food
  • Voedingsschema op maat
  • Maak een afspraak
  • Contact
  • Mijn favorieten
  • Downloads
  • Meer
    • Home
    • FitFactor
      • Werkwijze
      • Over mij
      • InBody meetapparatuur
      • Orthomoleculaire therapie
      • Vergoedingen en tarieven
    • FitFactor voor kids
      • Lekker Pûh!!!
    • 6 weken Fit & Food
    • Voedingsschema op maat
    • Maak een afspraak
    • Contact
    • Mijn favorieten
    • Downloads
  • Aanmelden
  • Account maken

  • Mijn account
  • Aangemeld als:

  • filler@godaddy.com


  • Mijn account
  • Afmelden

Aangemeld als:

filler@godaddy.com

  • Home
  • FitFactor
    • Werkwijze
    • Over mij
    • InBody meetapparatuur
    • Orthomoleculaire therapie
    • Vergoedingen en tarieven
  • FitFactor voor kids
    • Lekker Pûh!!!
  • 6 weken Fit & Food
  • Voedingsschema op maat
  • Maak een afspraak
  • Contact
  • Mijn favorieten
  • Downloads

Account


  • Mijn account
  • Afmelden


  • Aanmelden
  • Mijn account

Online agenda

Lees eerst de antwoorden op de veelgestelde vragen.
Klik hier om een nieuwe afspraak te makenKlik hier om je afspraak te wijzigen of te annuleren

Veelgestelde vragen

Nieuw in de praktijk? Welkom!

Hoe kan ik zelf online mijn afspraak wijzigen?

Ben je al bekend in de praktijk?

Plan via de online agenda gemakkelijk en snel je intakegesprek. Kies voor de optie 'nieuwe inschrijving'. Doorloop de stappen en kies een voor jou passende datum en tijdstip.


Betreft het een spoedaanvraag (opstarten dieetvoeding voor/na ziekenhuisopname, zwangerschapsdiabetes, coeliakie) neem dan telefonisch contact met mij op.


Ben je al bekend in de praktijk?

Hoe kan ik zelf online mijn afspraak wijzigen?

Ben je al bekend in de praktijk?

Via de online agenda kan je de geplande vervolgconsulten inzien en wijzigen. Klik op de button 'online agenda' en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. 


Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord? Stuur dan een mail met een verzoek om een wachtwoord. 


Heb je al wel een wachtwoord, maar ben je deze vergeten? Dan kan je deze in het aanmeldscherm van de online-agenda zelf opnieuw opvragen.

Hoe kan ik zelf online mijn afspraak wijzigen?

Hoe kan ik zelf online mijn afspraak wijzigen?

Hoe kan ik zelf online mijn afspraak wijzigen?

Door in te loggen (als bestaande klant) in onze online agenda en op het rode kruisje achter de afspraak te klikken haal je deze afspraak uit de agenda. Vervolgens kan je een nieuwe afspraak plannen. 

Wijzigen kan kosteloos tot uiterlijk 24 uur van tevoren. 


Heb je nog geen wachtwoord voor de online-agenda? Dan kan je niet op deze manier wijzigen. Stuur een mail met een verzoek om een wachtwoord. 

Welke consultsoort moet ik kiezen?

Kan ik ook telefonisch een afspraak maken of verzetten?

Hoe kan ik zelf online mijn afspraak wijzigen?

Voor een eerste afspraak kies je voor 'Intake'.

Wil je een vervolgafspraak dan kies je 'Vervolgafspraak'.

Wil je een telefonische vervolgafspraak dan kies je 'Telefonisch consult'.

Kan ik ook telefonisch een afspraak maken of verzetten?

Kan ik ook telefonisch een afspraak maken of verzetten?

Kan ik ook telefonisch een afspraak maken of verzetten?

Ja, dit is mogelijk tijdens kantooruren. 

Tijdens mijn spreekuren ben ik echter wel beperkt telefonisch bereikbaar. 


Spreek duidelijk je naam en telefoonnummer in, dan bel ik terug zodra daar gelegenheid voor is.

De praktijk is telefonisch bereikbaar via 

06-81735395.

Moet ik iets meebrengen naar de eerste afspraak?

Kan ik ook telefonisch een afspraak maken of verzetten?

Kan ik ook telefonisch een afspraak maken of verzetten?

Ja, graag het volgende meebrengen:

  • identiteitsbewijs
  • verzekeringsbewijs (als je in aanmerking wilt komen voor vergoeding)
  • verwijsbrief (niet verplicht)
  • medicatieoverzicht en  overzicht van supplementen als je die gebruikt
  • relevante labuitslagen (indien van toepassing)
  • agenda voor het plannen van een nieuwe afspraak

Zijn er nog meer afspraakopties mogelijk?

Zijn er nog meer afspraakopties mogelijk?

Zijn er nog meer afspraakopties mogelijk?

De online agenda laat alle beschikbare opties zien. Er zijn dus niet meer opties beschikbaar dan getoond. Wanneer er op korte termijn weinig opties zichtbaar zijn, betekent dit dat het druk is in de praktijk en er mogelijk sprake is van een (korte) wachttijd. 


Is er sprake van spoed bijvoorbeeld opstarten dieetvoeding voor/na ziekenhuisopname, zwangerschapsdiabetes of pas ontdekte coeliakie dan mag je bellen of mailen en probeer ik je alsnog op korte termijn een afspraak aan te bieden.

Wat als ik toch niet kan komen?

Zijn er nog meer afspraakopties mogelijk?

Zijn er nog meer afspraakopties mogelijk?

Je kunt tot uiterlijk 24 uur van te voren je afspraak kosteloos annuleren of verzetten. Voor een afspraak op maandag dient uiterlijk op vrijdag voor 17:00 uur geannuleerd te worden. Wanneer je toegang hebt tot de online-agenda kan je zelf je afspraak annuleren of verzetten tot uiterlijk 24 uur van te voren. Heb je geen toegang dan kan je jouw afspraak alleen telefonisch annuleren.

Voor afspraken die korter dan 24 uur van tevoren worden geannuleerd of wanneer je niet verschijnt op je afspraak brengen wij de voor jou ingeplande tijd in rekening. Je ontvangt hiervoor een ‘no-show’ factuur van € 21.88 per ingepland kwartier. Voor iedere afspraak, ook als hij niet doorgaat, maak ik zelf kosten. Ik huur een ruimte en reserveer tijd voor jou. Op zo'n korte termijn kan ik ook geen andere afspraak inplannen.

Omzetten naar een videoconsult of telefonisch consult is altijd mogelijk zonder extra kosten, ook op de dag zelf.

Is er ook een avondspreekuur?

Zijn er nog meer afspraakopties mogelijk?

Zijn er kosten verbonden aan de dieetbehandeling?

Nee, er is (op dit moment nog) geen avondspreekuur.


Wanneer dit wel beschikbaar komt, is dit direct zichtbaar in de online agenda.

Zijn er kosten verbonden aan de dieetbehandeling?

Zijn er kosten verbonden aan de dieetbehandeling?

Zijn er kosten verbonden aan de dieetbehandeling?

Ja, er zijn (soms) kosten aan verbonden. De zorgverzekeraar vergoedt vaak een gedeelte van de kosten. Lees meer hierover onder het item 'werkwijze'.


Werkwijze

Is een verwijsbrief nodig?

Zijn er kosten verbonden aan de dieetbehandeling?

Sturen jullie een rapportage naar de (huis)arts?

Een verwijzing is meestal niet nodig. Lees meer hierover onder het item 'werkwijze'.




Werkwijze

Sturen jullie een rapportage naar de (huis)arts?

Zijn er kosten verbonden aan de dieetbehandeling?

Sturen jullie een rapportage naar de (huis)arts?

Ja, we sturen je (huis)arts een bericht over de begeleiding. Dit staat ook vermeld in onze algemene voorwaarden. Door het maken van een afspraak in onze praktijk ga je hiermee akkoord. 

Heb je hier dringende bezwaren tegen, meldt dit dan bij het eerste consult.

Staat jouw vraag er niet bij?

Neem dan contact met me op

Je kan je vraag stellen via mail, telefonisch of via de app.

Je kan ook een bericht achterlaten via de website.

Neem contact met me op

Copyright © 2023 Fit Factor - Alle rechten voorbehouden


Praktijk AGB code: 24005042

Persoonlijke AGB code: 24102499

Ondersteund door

  • Maak een afspraak
  • Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden
  • KP registratie

Deze website maakt gebruik van cookies.

We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.

AfwijzenAccepteren